Klik Sini Utk tanda terima kasih pd Blog ni

Saturday, February 4, 2012

Ceramah Sham Kamikaze

Sham Kamikaze - Fitrah Ikim.fm 2.2.2012
-

Kredit:MajlisIlmu.com

1 comment :

  1. Bagus kalau sham dekat dengan agama. Tp, kalu setakat sbb masuk pas nak kata org lain x betul, itu yg salah. Aku kenal dgn dia ni. Mak dia masih berhutang dgn kakak aku. Aku pun kena lokap sbb mak dia fitnah aku, sedangkan masa tu tumpang rumah aku. Makan minium semua aku tanggung. sebaiknya dia betul dan berdakwah untuk keluarga dia dulu.Mak dia ni dah tak mcm org islam. aku pun x tau la mcm mana nak ckp. Kes dgn suami dia kat makamah Sg.Petani tu pun tak tau dah selesai ke belum..

    ReplyDelete